fredag den 9. august 2019

Det koster at lære at skrive

NÆSTE KURSUSSTART
14. august 2019, Aarhus
24. september 2019, København
VARIGHED
2 dage
PRIS
7.900 kr. ekskl. moms.
/ 6.715 kr. med 15 % vennerabat - klik her for betingelser

Det lærer du på dette kursus:

At formulere dig præcist og troværdigt
At skrive spændende tekster om kedelige emner
At blive bevidst om din personlige skrivestil og raffinere den
At tilpasse din skriftlige kommunikation til mange forskellige målgrupper
At blive skarpere på sætnings-opbygning og tekstopbygning
At sætte en krog i læseren
At arbejde med sproglige billeder
At rydde op i passive sætninger
At formulere knivskarpe budskaber
Og meget mere …

Tænk hvis man kunne lære alt det her på 2 dage, og så af den nette sum - 7.900 kr..
Jeg har selv givet et par hundredlaser på VUC for at lære at skrive - resten kom af sig selv, da øvelse som sagt gør mester. Senere tog jeg nogle billige kurser i skriftlig retorik, forfatterkurser og lidt journalistik, som har kostet mig så lidt, så jeg ikke skulle låne mig frem.

Jeg er meget opsat på dette kursus her, men jeg venter til bedre tider med at betale næsten 8000 kr. for et par dages undervisning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar