fredag den 9. august 2019

Facebookskribent

Det er meget interessant at skrive på Facebook. Jeg har en lille gruppe af pensionister, som næsten ikke skriver noget, men blot venter på, at jeg kommer med et emne.. De svarer lidt halvhjertet en gang i mellem.  Min OK det er meget sjovt at skrive om ældres forhold.

Jeg har lige meldt mig ind i en anden gruppe, som ikke er politisk, men jeg skrev et opslag, og det har været morsomt, så mange der har en mening magen til min - det havde jeg ikke troet.  Jeg har besluttet mig til at vente med at komme med et andet opslag, for jeg kan let blive  for dominerende på skrift, og så kan det være,  medlemmerne bliver trætte af mig.

I en anden gruppe er det lederen der skriver stolper op og stolper ned om alt det forfærdelige, der sker i Dannevang nu om stunder. Han er meget socialt anlagt, men det undrer mig såre, at mens han skriver det ene opslag efter det andet (og de er meget lange) skal medlemmernes opslag godkendes af ledelsen.
I dag har jeg ikke bestilt andet end at svare på spørgsmål og kommentarer i min nye gruppe. Men i morgen går jeg ind i en anden gruppe og skriver lidt der. Her handler det om Vesterbro i København, som jeg i øvrigt er ved at skrive en bog om. Det er en spændende gruppe. Her opnåede jeg at få 500 likes, for man ville gerne fortælle mig en del, som jeg ikke kendte til, men som jeg nu kan  få med i bogen.

Lige nu er jeg løbet tør for stof, så nu kalder aftensmaden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar