fredag den 9. august 2019

Rynker eller ej

En dag da jeg sad over tasterne på min PC, standsede jeg  ved en video på YouTube.
Jeg  kikker meget på stylister og makeup, så jeg trykkede ind på denne video og sandt for dyden stod der en herre som kalder sig "Makeover Guy " - vist nok amerikaner.

Han havde slæbt sin gamle mor på 78 år ind foran kameraet, så vi kunne se hendes forvandling fra  gammel til yngre.
Hun havde åbenbart prøvet at sminke sig før, for hun behøvede ingen hjælp.
Det var et forbløffende resultat med alt det, hun smurte i hovedet. Jow!! Hun så da mindst 30 år yngre ud og hendes tøjstil var også up to date, men så man på hendes hænder, var de lige så rynkede som en vis legemsdel længere nede af vores korpus.

Tilbage til "Makeover Guy" Han har hjulpet mange lidt ældre eller bare almindelige kvinder til at se bedre ud - han har også hjulpet mig. For al den smørelse de amerikanske kvinder har påført sig i ansigtet har mange kvinder owerthere misfortået totalt. De ligner grangiveligt klovner og de ser ældre ud, end godt er. Det har vist mig, at diskret makeup er vejen frem til et lidt yngre look.
Jeg skjuler ikke min alder, som er 74 år, men det at have lidt på læberne og kinderne, gør mig lidt mere frisk at se på - og så er målet nået for mit vedkomne😀.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar