fredag den 9. august 2019

VitaePro

Nu har jeg forsøgt mig med et produkt, som hedder "VitaePro", fordi jeg har så stærke smerter i ryggen, og jeg ved, at produktet kan hjælpe mod gigtsmerter. Efter bare et par dage fortog smerterne sig, og  i dag er jeg helt smertefri. Normalt tager det et par måneder, før pillerne virker, men jeg må være meget modtagelig for dem. Nu skal jeg hen og frisere en dame, og så skal jeg forhåbentlig klippe hendes hår uden smerter.   

Jeg tror ikke på alt, hvad der står i reklamerne, og har ikke forventet nogen mirakelkur. Måske har jeg trængt til netop de vitaminer og de planter der er i VitaePro - i alfald kan jeg stå ude i køkkenet og lave mad uden hele tiden at skulle sætte mig ned og komme til kræfter.

Nogen er mistroiske over for produktet - det har jeg selv været og har taget tilløb et års tid for at komme i gang med pillerne. Jeg betaler gerne 348 kr. hver anden måned for at blive smerterne kvit.
En herlig fornemmelse efter at have lidt i over 50 år. Jeg er 74 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar