fredag den 9. august 2019

X Factor

Jeg kan godt lide X Factor Det er et program, som har fået mig til at slukke for TV og i stedet dyrke mine egne interesser.

Mange af de optrædende synger da pænt, men det de synger, klæder ikke deres stemmer. Melodierne flyver op i det blå - eller grå og er glemt på et øjeblik. Jeg kender ikke dommernes navne, men i min optik giver de dem dårlige råd og skam-roser "kunstnerne" som de bliver kaldt i en sådan grad, at de selv tror, de er verdens vidundere.

Jeg kikkede på programmet en aften, jeg var alene hjemme. Jeg holdt ud en halv time, så fandt jeg frem til noget mere interessant.
Musikken af i dag er gået bag om dansen. Jeg savner en profil, som Kim Larsen og andre, der kunne formidle poppen, så man kunne synge med fra starten og huskede, hvem der sang.

Nå, jeg har da heldigvis den svundne musik på en hylde derhjemme, så når jeg vil synge med på en pop- sang eller bare lytte til en, så er det i al fald ikke fra X Factor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar