fredag den 9. august 2019

"Guf for donjuænder"

Jeg har lige set et program fra DR TV om en fyr, der har en hel gruppe af unge kvinder, på Facebook, som han bilder en hel masse løgn ind. Han sender falske billeder ind, som ikke er ham, og giver falske adresser og falske oplysninger om sig sig selv.
Han er det man kalder en "Charmetrold"

Jeg troede ellers lige, at jeg var guf for de unge fyre, for nogen af dem kan åbenbart godt lide lidt bedagede damer. Jeg har da haft mere end et par stykker i min post, som ville gøre sine hoser grønne. Jeg kunne komme til London og Paris m.m. - og de betalte hele svineriet. Det lød jo meget fristende, men på den anden side, har jeg mit eget herhjemme og dem jeg kender, samt min datter, og det med at møde en vildt fremmed i lufthavnen er ikke liige min kop te. (Jeg troede ikke et øjeblik på, at det var fupmagere) 😀

Det kunne jo være, at DR TV også skulle se nærmere på disse "Donjuænder" som ganske givet er mere interesseret i vores bankkonto end vores grå hår. Nu vil jeg gå ud tage en kop kaffe og skylle alle disse fake-profiler ned i mavsen, så de ender i kloakken.😂😁💕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar